You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

dinsdag 3 april 2012

oorbelletjes on the beach

Het voorbije WE trokken we samen met vrienden en een enthousiaste bende kinderen naar de zee.
We huren er jaarlijks een toplocatie te Westende die erg geschikt is voor een grote groep, gelegen op een boogscheut van het strand. De omheinde tuin is dan weer ideaal voor het spelplezier van de kinderen en de gemoedsrust van de ouders.

Ook deze oorbelletjes die ik onlangs maakte, reisden mee en fotografeerde ik op het strand.














Oorbellen maken vind ik echt super leuk om te doen. En tevens kan ik er van genieten dat ook anderen deze mooi vinden en mijn oorbelletjes dragen. Als kadootje voor mezelf liet ik labelkaartjes drukken. Deze verwacht ik binnen enkele dagen. Wie weet, toch maar verkopen via Etsy of niet?
Wat mijn label zal zijn? Wordt vervolgd...


4 opmerkingen:

  1. mooi hoor! We zouden nog gaatjes laten maken (we hebben er op dit moment alle 3 geen)! Ben benieuwd naar je label!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn een echte aanrader!!!! en het leuke is dat we tijdens het weekend inspraak kregen in de creaties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk , ik zou ze toch op etsy zetten hoor :), waar haal je de kralen?
    groetjes

    maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike,
    Dank je voor het compliment.
    De kralen komen van overal; Veritas, Zahia, diverse kralenwinkeltjes, sommigen zijn van oorsprong knopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen