You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

zondag 24 juni 2012

Jewel in a tree


Wat begon als de voorbereiding van creazus An voor de workshop "oorbelletjes maken voor en door de creARTisten" mondde uit in ..." Jewel in a tree"! Dat was dus de reden waarom onze workshop van 14 juni jl. een feestelijk tintje kreeg. Want naast creatief bezig zijn hebben de creazusjes nog een ander levensmotto: " voor elke goede reden een feestje". En zelfs in het vinden van deze "goede redenen" zijn we graag inventief! Een toast werd dus uitgebracht op "Jewel in a tree" en de creARTisten gaven me het nodige duwtje in de rug om met deze creaties naar buiten te komen. Ik ben alvast erg benieuwd naar jullie reacties... Ik schrik van mezelf maar ik vind dit dus echt heel spannend ...

Onze excuses voor de mindere fotokwaliteit. Onze cursus fotografie start in september... er zit dus verbetering aan te komen :-)






















Zoals jullie kunnen zien op onze blog steunen de creazsusjes de actie van Lotje "Maak het voor Maud". Door te klikken op het label rechts op onze blog kan je hierover meer informatie nalezen.
Helaas heeft de kleine en dappere Maud haar strijd verloren op 15 juni jl. 
Zoals zovelen, helaas,worden ook de creazusjes van dichtbij met kanker geconfronteerd. Door mee te werken aan de actie van Lotje, waarvoor we erg veel respect opbrengen, hebben we het gevoel ons creatief steentje bij te dragen aan een erg mooi initiatief! Daarom zullen er 10 van deze creaties opgestuurd worden naar Lotje welke zij op een braderij in Zwolle gaat verkopen. Veel succes Lotje!

Bij het lezen van de blog over Maud werd ik diep geraakt door wat haar ouders schreven:
Het leven is een een feestje dat iedere dag mag vieren, voor mij niet meer maar beloof me dat jullie dit absoluut blijven doen! 

Met deze woorden in gedachten willen we voor diegene die deze creaties mooi vinden en we blij zouden  kunnen maken met een paar van deze oorbelletjes graag een kleine give away willen doen... Hoe doe je mee? Even een reactie nalaten op onze blog dat je wilt meedoen, als je het leuk vindt mag je dit initiatief uiteraard verder bekend maken of onze blog volgen. Je kan ook via facebook liken, een reactie nalaten en delen als je dat wil. 3 mensen zullen een creatie mogen uitkiezen. Deze actie loopt tem 5 juli. 
En zo proberen de creazusjes van het leven een klein feestje te maken!









25 opmerkingen:

  1. Niet schrikken maar gewoon verder doen ! Het zijn prachtige juweeltjes, ze brengen wat kleur, wat zon, een glimlach.....
    Ik vier graag met jullie mee en wil graag één van deze juweeltjes winnen. Ik plaats een link op mijn blog.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn jullie toch lieve feestbeestjes ;-)!

    En An toch, schoonheid is subjectief maar je jewel in a tree oorbelletjes "vind ik objectief" heel knap ontworpen!!!!!!!!

    Ik wil uiteraard ook graag mee doen met jullie "give away" maar beschouw mijn bericht maar als los daar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het stuk voor stuk hele mooie juweeltjes, doe zo verder! En super dat jullie ook de actie voor Maud blijven steunen, ondanks het vreselijke nieuws. Ik doe heel graag mee met jullie feestje en doe dus graag mee met jullie give away. Ik zal een linkje op mijn blog zetten. En nog veel succes met 'Jewel in a tree' Blijf er vooral nog vele maken! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie naam hebben jullie bedacht! Veel succes met de oorbelletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jullie juweeltjes heel mooi,kunnen we ze ergens kopen/online bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cathy, door deze reactie te plaatsen kan je een paar winnen, hé! Officieel zijn ze (nog) niet te koop, maar als je wil...laat je me maar iets weten.

      Verwijderen
    2. Ik heb intresse i d blauw met daarboven groen bloemetje,je mag me mailen jar.len@telenet.be !
      Fijn we!

      Verwijderen
  6. De oorbelletjes zijn echt mooi en origineel. Int echt zijn ze nog mooier. De cava smaakte bij de mooie naam. Meedoen met de actie voor Maud maakt het nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Katrijn, idd de foto's zijn niet zo geweldig. Zelf vind ik ze in het echt ook mooier...Is dus echt lastig hé oorbellen fotograferen... Heb je je verloren parels terug? Al iets mee kunnen doen? Ben benieuwd! Groetjes,An

      Verwijderen
    2. Proficiat Katrijn je bent 1 van de gelukkigen!

      Verwijderen
  7. Bedankt voor jullie lieve en positieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik waag ook graag een kansje voor een paar van jullie mooie oorbellen. Ik zal een linkje op mijn blog zetten, en word meteen ook volger hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw! Heel mooie oorbelletjes.
    Ik wil heel graag meedoen met jullie give-away en wordt bij deze ook volger.
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're in the game Eva:-)! So cool to get a reaction from Serbia! Greetings from the creasisters

      Verwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer leuke oorbelletjes... hier kom ik zeker nog eens rondsnuisteren ;o)
    En ik doe natuurlijk mee... spannend!

    Groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Originele oorbelletjes! Je wordt er spontaan vrolijk van! Ik doe ook graag mee en word volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het dagdagelijkse leven is niet elke dag even gemakkelijk, maar door open voor dagelijkse verwondering is het een prachtig feest. Blij dat jullie deze filosofie delen! Blijf in jezelf geloven en trek niet te veel aan van de rest van de wereld :-)!
    Groetjes, Katlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil heel graag meedoen! :)
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent 1 van de gelukkigen! Proficiat!
      Groetjes,
      creazusje An

      Verwijderen
    2. Hartelijk dank! :)))))

      Groetjes,
      Wildflower

      Verwijderen