You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

maandag 22 oktober 2012

Rokje gemaakt in de naailes!





Eind september startte ik de cursus "van naaldje tot draadje" in het Getouw in Mol. Lesgeefster Nicole van het naaicafé in Turnhout begeleidt de cursus. We leren goed en nauwkeurig stikken en voor de allereerst keer leerde ik een rits op een éénvoudige manier in mijn rokje zetten ! Ik was dan ook fier met het resultaat. Woensdag ga ik de laatste details van mij jurkje afmaken ... wordt vervolgd...Fijn om op 5 lessen 2 kledingstukken te kunnen maken(patroontekenen zat niet in de cursus).
creazusje Greet

4 opmerkingen:

  1. En terecht fier... leuk hé om je eigen creatie aan te doen, mooi hoor! Je hebt duidelijk de smaak te pakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleur is zo mooi !
    Je mag echt fier zijn en ik ben al benieuwd naar het jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankjewel voor de complimentjes!

    BeantwoordenVerwijderen