You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

donderdag 29 november 2012

Activiteit met de creARTisten : muts met bloem haken!

Vrijdag 2 november, een echte herfstavond, verzamelden 8 creARTisten zich rond de livingtafel om met behulp van "Klaartje Nel" alias Cindy een muts te haken. Met volle moed en geduld ;-) doken we erin! Na een oefenlapje begonnen we met de magische cirkel... het was even wroeten en herbeginnen maar na een tijdje had iedereen de tovertruc te pakken! De avond begon met veel gekwebbel maar na de inwijding van het haken werd het muisstil en werd er met volle concentratie doorgehaakt. Het topje van de muts kam snel te voorschijn en thuis werkten we de muts verder af. Twee weken erna zagen we elkaar weer en maakten we een mooie bloem erbij voor de meisjesmutsen. Sommigen hadden echt de smaak te pakken en begonnen al aan een tweede muts! Haken is echt verslavend...
De resultaten mogen gezien worden! Zie hieronder... Nog een dankjewel aan de  gastvrouwen en Cindy. Neem zeker een kijkje op haar blog Klaartje Nel met unieke en originele haakwerken!

Genieten maar... van deze mutsenparade en let vooral op die trotse blik in die schattige snoetjes ;-)


Ga je graag zelf aan de slag?
Voor de magische cirkel kan je terecht op de blog van Aagjedoeken
Het patroon van de grote roos vind je op blog van grietjekarwietje
Heel veel haakplezier en vele lekkere warme oren!

8 opmerkingen:

  1. amai, wat een mooi resultaat zeg! ik doe nog even mijn best om de mijne af te werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, ze zijn allemaal goed gelukt! Ik dacht al dat ik er eentje miste... :-) Dikke proficiat aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar zit jij voor een sok tussen ;-))) nog es bedankt! De creARTisten

      Verwijderen
  3. ik heb roze en paarse wol liggen,ga de 2é van boven haken,met de grote bloem,mijn kleinkind zal blij zijn.
    ik begin er vanavond nog aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel succes ermee! idd dat kinderhartje zal sneller slaan...:-)

      Verwijderen