You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

donderdag 28 maart 2013

Een tussendoortje.... een gepimpte Flow kalender

Creazusje An laat zich, zoals zovelen, graag inspireren door de ziens-  en levenswijzen, mooie illustraties, inspiratie en thema's die aan bod komen in het magazine Flow. De scheurkalender van 2013 had ik dus ook al een tijdje in mijn bezit nog voor dat jaar begonnen was. En dan was het 2013... en dan lag hij daar... en dan weer daar...en dan lag hij daar nog steeds en oeps het was al maart ...daar wilde ik toch nog graag iets voor bedenken en rap want straks is 2013 al vergevorderd....
Ik wilde deze kalender graag pimpen op een manier dat ik hem een mooi plekje aan de muur kon geven.
Mijn inspiratie daarvoor haalde ik hier . Zij pimpt op deze manier kartonnen bordjes, maar dit leek mij ook wel iets leuks om te doen met mijn nog veel te naakte Flowkalender.

Zo ging ik dus te werk...

... en dit werd hij dan


Het gehaakte bloempje zit vast op een haarspeldje dat ik vastklikte op het karton omdat ik het hoekje aan  die kant niet zo mooi had afgewerkt... camouflage dus, ik had mijn eerste gaatje in het karton aan die kant net iets te laag gezet. 

als je op de foto's klikt zie je ze beter ... 't is maar een tip!

En tot slot geef ik jullie graag nog de Flow-inspiratie van vandaag kado!
Zingen maar en voel die energie stromen! 

3 opmerkingen: