You can't use up creativity

The more you use

The more you have

Maya Angelou

woensdag 4 september 2013

Een turnzakje in een wip!

Mijn zoontje gaat nu naar het eerste leerjaar en had voor de eerste keer een turnzak nodig. Weekend voor 1 september : we hadden niks meer degelijks liggen, maar wat ik nog wel had waren resten stof. Dus ben ik snel op het internet gaan kijken of er een handleiding te vinden was om er zelf één te maken. En ja hoor, ik kwam al vrij snel uit bij volgende leuke blog van bloemblogt (DIY rugzakje maken).  Deze dame legt op een duidelijke manier stap voor stap uit hoe je een leuk rugzakje/ turnzakje/kado-tasje kan maken. Want het kan eigenlijk voor van alles gebruikt worden. De foto's en begeleidende tekst waren goed uitgewerkt en na een wip maakte ik dit turnzakje. Ik werkte het verder af door er nog een zakje op te stikken en de naam van mijn zoontje met mooie letters er op te flocken.




Groetjes, creazusje Greet

1 opmerking: